خرید لایک اینستاگرام
نوشته شده توسط : علی پور


در مرحله اول به‌دنبال کارهای اداری رفتید، مجوز های لازم را گرفتید و در نهایت اسم رستوران را به ثبت رساندید(مرحله تعیین دامنه)
در حال حاضر زمانش رسیده که در یک خیابان (سرور)، فضایی برای رستوران اجاره نمایید (هاست) و در واقع تمام میز و صندلی‌ها، تجهزات آشپزی، مواد اولیه (اطلاعات وب سایت) را در آن قرار دهید.
در پی مخاطبان که به‌تدریج اسم رستوران شمارا شنیده‌اند، می توانند با مراجعه به آدرستان به رستوران بیایند و بتوانید غذاهای لذیذتان را برایشان سرو فرمایید.
فکرمیکنم حالا دستگیرتان شده باشد که هاست چه میباشد. پس وقتش می باشد که آن را به طور فنی‌تر بررسی کنیم تا بتوانیم بهترین هاست را برای سایتمان تعیین کنیم.

طراحی سایت در مشهد

آیا نمی‌شود به جای خرید هاست از کامپیوتر خودمان به کار گیری کنیم؟
خیالتان را وا رفته کنم پاسخ قطعی \\\"خیر\\\" است! وقتی شما هاست می‌خرید، در واقع یک حساب کاربری به شما اختصاص داده می‌گردد. با دقت به هزینه‌ای که پرداخت کردید \\\"حجم دیسک و خصوصیات خاصی\\\" از یک سرور را اجاره می‌کنید. شاید فکر کنید خب چه کاری است! به هیچ وجه هاست چه میباشد من از فضای کامپیوتر خودم به کار گیری میکنم و اطلاعات سایتم را وارد سیستم خودم می کنم.

این فعالیت عملا ممکن نیست. چون سرورها با کامپیوتر شخصی بسیار متفاوتند. کامپیوترهای ما با سخت‌افزارهای ضعیف‌تر و اینترنت محدود کار می کنند. اما سروری که هاست میزبانی ارائه می‌دهد بسیار کار کشته، لبریز سرعت و با پهنای باند بالا می باشد. به علاوه برای اینکه سایتتان برای بازدیدکننده‌ها همیشه در دسترس باشد، لازم است که آن را 24 ساعته روشن نگه دارید و به محض خاموش شدن سایتتان هم دیگر قابل نمایش نیست!

خرید لایک اینستاگرام، استراتژی به سمت سرنگونی!حتما بخوانید: خرید لایک اینستاگرام، استراتژی به سمت سرنگونی!
یک دلیل دیگر این می باشد که در شرکت‌های هاستینگ، سرورها در فضاهایی منحصر به فرد ( اتاق‌های دیتاسنتر) حفظ می‌شوند. در این اتاق‌ها تعداد زیادی سرور در قفسه‌ها با تاسیسات بی نقص قراردارد. به صورت 24 ساعته به برق و اینترنت متصل هستند و حتی تمهیدات جداگانه برق، ز‌لزله و آتش‌سوزی و ... در این فضاها در نظر گرفته شده است.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: